באילו דרכים ניתן לשלם באתר?
ניתן לשלם עבור המוצרים בכרטיסי אשראי מסוג ישראכרט, ויזה או מסטרקארד. כמו כן ניתן לשלם באמצעות שירות התשלומים של PayPal.
אם אינך רוצה למסור את פרטי כרטיס האשראי באתר, ניתן לבחור באפשרות “תשלום באמצעות הטלפון” ואחד מנציגינו יחזור אליך טלפונית להשלמת ההזמנה.
האם בטוח לרכוש באמצעות כרטיס אשראי באתר?
בהחלט. בחנות האינטרנטית TheFastWay פועלת מערכת סליקת כרטיסי אשראי שמנוהלת על ידי חברת ריווחית אשר מובילה במתן שירותי סליקה ברשת ועומדת בתקן PCI המחמיר. הסליקה נעשית בהצפנה מלאה בפרוטוקול SSL והמערכות מאובטחות בשרתי Firewall.
האם ישנה אחריות על המוצרים באתר?
האחריות על המוצרים באתר חלה ישירות על ידי ספק המוצר. אנו שותפים לאחריות המוצר ע”י ליווי ומתן מענה אישי ללקוח גם לאחר הרכישה ובמידת הצורך פניה לספק והתנהלות מולו לשביעות רצון הלקוח.
האם ניתן לבטל עיסקה לאחר רכישה?
לקוח רשאי לבטל עיסקה בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן. ביטול הזמנה יעשה בכתב באמצעות שליחת דואר האלקטרוני לאתר ( [email protected]).
ביטול העיסקה יבוצע בכפוף לתקנון.
קיבלתי מוצר פגום. האם ניתן להחזירו?
כמובן. החזרת מוצר עקב פגם או מוצר שגוי שנשלח ללקוח תיעשה בתיאום עם הספק ושירות הלקוחות של TheFastWay . במידה וטענת הלקוח בדבר מוצר פגום או שגוי נכונה, ספק המוצר יישא בכל עלויות הביטול והמשלוח. הלקוח לא יחויב עבור הביטול. אם טענתו של הלקוח תימצא שגויה, יהיה הספק רשאי לגבות מהלקוח את דמי הביטול, הטיפול והמשלוח. הלקוח מחויב להחזיר מוצר פגום או שגוי תוך 14 יום.
האם ניתן לאחד משלוח של מספר מוצרים שונים?
המוצרים הנמכרים באתר נשלחים על ידי ספקים שונים. במידה והמוצרים שנרכשו נמצאים אצל אותו ספק , יש לפנות לשירות הלקוחות של TheFastWay על מנת לברר אם ניתן לאחד את המשלוחים.
האם קיימת אפשרות לאיסוף עצמי?
TheFastWay הוא אתר אינטרנטי בלבד ולכן לא ניתן לבצע איסוף עצמי.